electroll
درباره ماشینهای الکتریکی

سلام به همه 

کسانی که از کلیک های کم ارزش یا بی ارزش برای کسب درآمد خسته شدند حتما این مطلب را بخوانند. سایتی که میخواهم معرفی کنم اسمش paidverts هست.

 اگر از طریق لینک زیر وارد شده و ثبت نام کنید 0.3 دلار پرفکت مانی در ابتدا از بنده هدیه میگیرید و بعد از اینکه امتیازتان به 12000 رسید، 1 دلار دیگر به حساب پرفکت مانی شما واریز خواهد شد.چشمک 

بعد از عضویت، شماره حساب پرفکت مانی و یوزرنیم عضویت رو برای من ارسال کنید.

PaidVerts

این سایت با استفاده از سبک جدید نمایش تبلیغات کار میکند و به خاطر سود بیشتری که برای صاحب سایت و کاربرانش دارد امکان اسکم بودن یا کلاهبرداری در آن تقریبا صفر است. و همچنین 4 سال آنلاین بوده و هیچ نوع شکایتی از آن نشده است و همه پرداخت های آن تمام و کمال و بدون تاخیر انجام شده است. در ابتدا شما با جمع آوری امتیاز رایگان که به BAP معروف هست، امتیازتان را تا 1600 افزایش میدهید سپس ساعاتی بعد از اینکه امتیازتان به این مقدار رسید تبلیغات پولی را دریافت میکنید که با کلیک بر روی آنها درآمدتان را به دلار افزایش میدهید. پایه اصلی افزایش درامد، مقدار امتیاز یا بپ شما هست هر چقدر امتیازتان بیشتر باشد ارزش تبلیغات شما بیشتر خواهد شد و شما با هر کلیک بر روی این تبلیغات درامدی از 0.0005 تا حدود 200 دلار را میتوانید کسب کنید. برای افزایش امتیاز باید تبلیغات بخرید. قیمت هر بپ 0.0005 دلار است که با باز  کردن حساب پرفکت مانی و شارژ کردن حسابتان میتوانید تبلیغات بخرید پس اول فقط باید به فکر افزایش امتیاز باشید سعی کنید امتیازتان را به 100،000 تا 1000،000 و تا هر چقدر میتوانید بیشتر کنید. روش های دیگر افزایش امتیاز زیر مجموعه گیری و بازی های قمار گونه که سایت به کاربرانش ارایه میدهد هست. به نظر من تنها مطمئن ترین سایت در دنیای ptc همین است. صاحب سایت Jo Cook صاحب سایت معروف mytrafficvalue است.

 در ابتدا شما هر روز 16 تبلیغ 25 امتیازی رایگان دریافت میکنید (یعنی معادل 400 امتیاز). روی آنها کلیک کنید. در صفحه بعد سه تا باکس زیر هم ظاهر میشود که متن موجود را داخل باکس ها کپی کنید. برای کپی کردن متن ها کافی است روی علامت کپی جلوی کادر  کلیک کنید سپس تایید کنید ( proceed to advertisers vebsite) تا تبلیغ را ببینید در صفحه ظاهر شده حروف امنیتی را تایپ کنید و منتظر بمانید تا ثانیه شمار به صفر برسه بعد تایید کنید. حالا هم میتوانید صفحه را ببندید یا این که روی play game کلیک کنید تا برای افزایش امتیاز بازی کنید .(play game پیشنهاد نمیشه). برای فعال نگه داشتن حسابتان حداکثر 20 روز مهلت دارید تا دوباره روی تبلیغات کلیک کنید. بعد از اینکه امتیازتان به 1600 رسید تبلیغات پولی ظاهر میشود آن هم نه رایگان، بلکه به ازای هر تبلیغی که به به شما میدهند از شما امتیاز کسر میشود حالا چه کلیک کنید چه کلیک نکنید. پس باید مدام به فکر افزایش امتیاز باشید.

اگر برای مدتی قصد استفاده از سایت را ندارید مثلا قصد مسافرت کردن دارید یا امکان استفاده از کامپیوتر برایتان وجود ندارد میتوانید از vacation یا حالت تعطیلات استفاده کنید برای این کار از ستون سمت راست گزینه my account را انتخاب کنید و پس از پرداخت هزینه ثابت بصورت bap یا دلاری میتوانید بدون محدودیت حسابتان را فریز کنید.

در حال حاضر کارکرد سایت عالی هست و هرکسی که این روزها شروع به فعالیت کند نتیجه بهتری خواهد گرفت.

همینجا سوالاتتون رو مطرح کنید.